Hmm!<3 Cha Cha

Cha Cha!
För det första har vi "en ny regel" på skolan.. [att man ska komma i tid te lektionen]!annars blir man utelåst om man kmr 2 min försent, Och får gå till bibblan och ha lektion .. I dag! hade vi våran första så kallad brandövning.
Micke: Ni kommer få ha brand övning inom en kort tid..
Alla: okej!
bla bla bla massor med prat....
Vi fick en penna och ett sudde *happyface*
Kanske efter 5-10 minuter börjar det pipa..
Linnéa:Va är det som piper säger hon te mej
Jag bah:BRANDLARMET!
Alla går ut
"JAG HATAR DET DÄRA BRANDLARMET BARA SÅ ALLA VET!"

jag& linnéa tänkte: aja det där var inom kort tid "/
Går upp te no:salen igen fortsätter med samling...
Micke och Carina babblar ännu mer sen får vi sluta.
Lucia träning slipper so:n *happyface* Sjunger sjunger sjunger jätte mkt!..... Slut med .lucia träningen!:)
Går te so:n som slutar 11.10 så vi hade rast till 10:40..
So:n börjar innan den börjar. 10:42 låser zacke dörren.. Dido och metin kommer och vill in går nt det är låst.. Zacke öpnnar dörren..
Dido & metin: Vi vill komma in!
Zacke:Nej de får ni nt.
Dido & metin: Varför inte?
Zacke: För ni kom försent så ni vet vad som gäller {jo bibblan}..
Dom bara försöker komma in.
Alla börjar skratta ; ) och robin fredrik och några till hjälper Zacke att stänga dörren och låser den.
Film på so:n *happyface*...Slut på so:n.
Lunch : Pyttipanna med nå annnat vegetariskt : )

12.00 MUSIK!
Det var kul på musiken ;)
12.37 musik slut:)
12.50 Spanska :) Sms:ade med SAGA.
fredrik&jonas
skolkade:)
På torsdag har jag spanska prov -.- och jag glömde berätta att jag har so prov på onsdag -.-!
Sen hade vi matte de va tråkigt!-.-
Fick sms av Min angelica Westelius! <33333

Sen slutade vi :) hem!
Imorgon börjar vi 8 potta! : (
Slutar 14.30! : D..


Älskar er min angelica [syster], fellah,min emma! [andra halva], Hilda min snygging, min älskling Zaga,m.m<3333


Nån som vill va imorgon elr på onsdag? :) (a)!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0