Studiebesök,m.m. xD

Hej , jag äger på att inte blogga men de är det att jag inte orkar.
å nu har jag jätte ont i foten :O<3
jävla piss apa :(
lång rubrik jag vet..
men jag har slut på rubriker..
men idag har vi vart på studiebesök på Hotell och Restaurang linjen på heden det var kul å jag har bilder därifrån (några stycken) Sen när vi skulle skriva sammanfattning av det så satt jag å linnéa och emelie i grupprummet å garva å lyssna på musik sen så knäppte både linnea å emelie kort på mig med min mobil xD

Så nu kommer lite bilder.
det kommer också bilder på när jag knäppte lite kort på blommor.


Vi börjar med bilderna från heden.



Nån efterrätt som dom hade gjort såg massa god ut elr vad tkr ni?( Dom sa inte vad den hetade)



hallon ;p



jag :D



MEGA VISP :O



En till efterrätt.


En till :P



nån rätt ;P



Nybakade Bagetter mmmh gott xD.

Det var den sista bilden från studiebesöket..


Nu kommer bilderna från grupprummet xD



Bilderna blev på varann typ men aja :P



mihi ful bild.


moi.



dagens outfit alltså :D



Streck(stavning(?)) på bena AJ DET GÖR JU ONT :Ö.



Försöka gömma mig? ja gärna :D



Mihi ;D

Sista bilden på grupprums/lektionstid knäppandet :P


Blomknäppandet bilderna nu :p
Sen ska jag sluta blogga idag :D





blomma ett :)



Blomma 2 :)



och sista bilden blomma 4 :D

den är fett fin men nu ska jag dra å göra nå annat :D

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0