Blogglust? inte alls

Hej , sorry att jag inte har bloggat något på 3 dagar , men inte orkat. Har inte vart i skolan sen i tisdags då , men det är för jag knappt kan gå. men nu kanske bloggningen blir bättre.

Får nog bli en lista.

Förresten ska ja ha frågestund igen?:o)

hade tänkt börja med sånt här som alla bloggar har nu 30 dagar om olika saker och börjar imorgon.
[] = inte klar. [x] = klar.

Dag 1 – Presentera mig själv. [x]
Dag 2 – Min första kärlek.[x]
Dag 3 – Mina föräldrar. [x]
Dag 4 – Det här åt jag idag. [x]
Dag 5 – Vad är kärlek. [x]
Dag 6 – Min dag. [x]
Dag 7 – Min bästa vän. [x]
Dag 8 – Ett ögonblick. [x]
Dag 9 – Min tro. [x]
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. [x]
Dag 11 – Mina syskon. [x]
Dag 12 – I min handväska. [x]
Dag 13 – Den här veckan. [x]
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag. [x]
Dag 15 – Mina drömmar. []
Dag 16 – Min/mina systersöner/dotter . []
Dag 17 – Mitt favoritminne. []
Dag 18 – Min favoritfödelsedag. []
Dag 19 – Detta ångrar jag. []
Dag 20 – Den här månaden. []
Dag 21 – Ett annat ögonblick. []
Dag 22 – Det här upprör mig. []
Dag 23 – Det här får mig att må bättre. []
Dag 24 – Det här får mig att gråta. []
Dag 25 – En första.  []
Dag 26 – Mina rädslor. []
Dag 27 – Min favoritplats. [] 
Dag 28 – Det här saknar jag. []
Dag 29 – Mina ambitioner.  []
Dag 30 – Ett sista ögonblick. []

En lista nu då..

Dig:
1. Hur lång är du? Jadu, 1.58, typ?
2. Vad vill du bli när du bli stor? Ska gå linjen Media, estet eller Barn och fritid
3. Vad pluggar du? Ingenting
4. Har du långt hår? tycker nte de ja
5. Vilken hårfärg har du? Vettefan xD
6. Sminkar du dig? sometimes
7. Har du haft sex senaste månaden? Nej.
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? rosa typ
10. Har du kysst någon idag? Nej.

Familj:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nej.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda. <3
3. Hur många syskon har du? 2
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? jag går upp nu. 
5. Hur många ställen har du bott på? Många.
6. Vem i din familj stör du dig mest på? alla ibland
7. Vilken familjemedlem är snällast? beror på. 
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? för en vecka sen ^^

Kompisar:
1. När var du senast med nån kompis? i november
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Hanna tror jag
3. Kompis som du har känt längst? Hmm, Angelica,Filippa,Jesper,Johanna
4. Vem känner dig bäst? vet inte.
5. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? ja
Kläder:
1. Vad har du på dig nu? Kläder? xD
2. Har du bytt om idag? Yes.
3. Favorittröja? Vet inte riktigt.
4. Klädesplagget på andra könet? Va? xd
5. Har du gett bort kläder någon gång? Jao.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? vet inte
7. Vad använder du för skor? Mina? ;o

hejdå.

kommentera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0