julafton idaaaaaaaah

hej hej , det är ju julafton idag också. God Jul till er alla :>>
Fick ganska mycket julklappar iår , men de får ni kanske bild på senare :)
och outfiten :>

men nu kommer dom dagens jag inte har gjort. fram till idag.


19/12-10..Dag 9 – Min tro.
Min tro?
jalu jag vet inte direkt, jag ska ju konfirmera mig men helt kristen är jag väl nte.
så jag vet inte va jag ska skriva.

20/12-10.. Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Då hade jag på mig en tröja och mjukisar.

21/12-10.. Dag 11 – Mina syskon
Ja jag har en storebror och en storesyster. Min brorsa är född 1979 och heter Tommy. jag och tommy bråkar aldrig , han finns alltid där i alla lägen. just nu bor han på åland och kommer hem några gånger i månaden . jag saknar han grymt mkt när han inte är hemma, Min syster är född 1985 och heter Ann-sofie , men kallas för annso. hon och jag bråkar väl ibland , men hon finns också där för mig i alla lägen. hon bor i Bollnäs med hennes 2 barn o hennes sambo.


Tommy och annso (L)

22/12-10..Dag 12 – I min handväska.
I min handväska ?
jag har ingen så.. inget (:


23/12-10 dagen före doppare dan!.. Dag 13 – Den här veckan.
den här veckan..
måndag: insnöad ingen skola , va hemma.
tisdag:fortfarande insnöad , ingen skola. va hemma
onsdag:skolan från 8 till 10:25 , sen jullov :> bror kom hem. sov hos pappa
torsdag:Åkte till mamma. me Lucas.
fredag:JULAFTON va hos mamma.
lördag:vet inte.
söndag:Vet inte , åka till pappa

24/12-10 (dagensutmaning) JULAFTON :>> .. Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

idag hade/har jag en klänning på mig med svarta strumpbyxor på mig .
ni får ju bild senare så :>

de va allt för mig .. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0