7/1 .. 2010..En dag kvar i åland!

Hej hej : )
Tar om gårdagen oxå då :)
Sa ju att jag skulle titta på nån film då, och de gjorde jag .
Kollade på 2 st filmer .. Raise your vioce. och Acording to Spencer
Dom var bra..
Nu till dagen ..
Bara endag kvar här på åland åker hem imorgon med 13:00 båten är i sverige 14:30 :P
Då kommer Angelica hem :D
Och antagligen så färgar jag håret imorgon då elr på lördag : )
Nu idag har jag inte gjort nå typ jo kollat på 3 st filmer :)
1 : 100 Girls.
2: It's a boy|girl thing.
3: Drop dead Sexy .
Bra'a filmer :)
Nu ska jag gå och packa väskan sen läsa lite sen Söva. Men är inte trött men måste :)
Kanske hinner blogga en snabbis imorgon bitti :)
men nu drar jag bye bye .
Puss :*// Angelica<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0