8/1..2010!.. HEMMA! :D

Cha Cha nu är jag hemma hos mamma.
ja som sagt har jag åkt båt  idag kul kul :)
kom hem fick veta att mamma inte hade köpt hårfärg för att jag skulle va med och välja så  vi åker och köper de imorgon och då färgar jag håret :D
Ska nog ta och kolla på en film elr 2 :)
men imorgon tror jag att jag ska ta och va med den här söt pluppen :)
ILY!<3
Johanna :)
Blir väl film och sånt då , asså med andra ord myyyyys.
Färga håret (säkert kke)
Film
Chips.
Godis
läsk
myys
skratt.
allt!
det kallar jag myyysfaktor!
nä nu ska jag fortsätta chatta med myys högen , sötpluppen Johanna!
får se hur det blir då :D <3
aja hejsvejs.
Puss:**//Angeliica:*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0