Lina Krantz... Ängla syster(y) ♥♥

Lina Krantz , min själ,Ängla syster,min andra halva,mitt allt,min..
Lina Krantz är den bästa som finns!:D
Syster du finns alltid om jag behöver prata med dej!
Lina är bäst och hon är roligast!
Syster du är det bästa som har hänt mej.. :*
Du,emma, johanna och ellen är luften jag andas i ..
Så Lina om du lämmnar mej dör jag!
Lina du och jag forever and ever?<3 
Lina du har otroligt underbara fina ögon!
Lina du betyder sjukt mycket för mej!
Syster det finns inga ord som förklarar dej.... "skapade gus något vackrare än dej behöll han det för sig själv" det är fan SANT!
Det finns inga ord som förklarar hur mycket du betyder för mej..
Du fan underbar på ett bra sätt.
Du är en ängel nedsänd från ovan..
Du räddade mej från slutet.
Du hjälper mig genom dom svåra tiderna i mitt liv
Du har mitt hjärta i din hand, så snälla håll i det och släpp det aldrig!
Så snälla släpp DET inte.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan dej..
Jag har tre ord med en jävla stor betydelse till dej lina!
Jag älskar dej!♥
Fast jag älskar dej mer än det jag älskar dej 9000000000000 miljoner mer än jag älskar dej x1.


Lina krantz är finast.se! <333♥♥♥

Änglasyster ! ♥♥♥

Jag älskar dej..

Nä nu är de slut bloggat om min ängel till syster. :*
Puss på deii lina ;*** <33333♥♥♥♥

Puss heii // Linas änglasyster :*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0