ingen bra sömn inatt "/♥

hej hej (:Som ni kanske ser i min Rubrik så har jag inte Sovit nå bra , Somnade efter 5 sen vaknade jag 7 sen dess har jag varit vaken , ska nog ta o sova lite snart . Bra bra ♥
Nu är de såhär att jag vill träffa En viss Hanna nygårds i midsommar, Vad tycker du hanna?

Nä nu ska ni få se de jag vill göra i sommar .

Uppdaterar mer senare.




Mina mål i sommar.

Träffa Hanna Nygårds []
Åka till Gröna Lund []
Skaffa The Sims 3 []
Kanske köpa ny mobil []
Försöka spara ihop pengar till en Systemkamera[]
m.m
Skriver mera på listan när jag vet nåt å sätter i ett "x" om jag har gjort de t.ex. Färga håret blondt [x].


Kommentarer
Postat av: hanna

I midsommar tänkte jag spendera min tid med min underbara familj och bästakompis.

Kanske någon annan dag?:)<3

2010-06-23 @ 11:06:18
URL: http://ebbahlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0