STÄDAT MITT RUM "/

Tjagalopp :)
igår var de tjejgruppen på HAB, det var kul , sen hem , inte gjorde så mycket , satt vid datan å inget annat..
Idag , vaknade 11:55 av att pappa väckte mej , gick upp efter en kvart satt mig i soffan Bredvid syrran, hon fråga vad jag skulle göra i helgen , jag bara jag vet inte , hon bah bra , vill du följa med till orsa om inte xavi ska med? jag bah OFC!!:DD , hon bah bra , vi åker imorgon efter 2 , jag bah okej , så imorgon å resten av helgen blir det ingen Uppdatering :C... På söndag blir de uppdatering först. Imorgon Ska jag till BitteHAB mellan 13:00 och 14:00Annso Skjutsar mig , sen så åker vi.. Har vart hos mamma och hämtat kläder och packat kläder. Jag har städat mitt rum idag , det tog över en timme , men då är de värt de.. Men nu ska jag dra igång en film å titta på den. Kanske hinner Slänga in en eller två inlägg imorgon innan vi åker.. men nu drar jag iaf cya..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0