Hemma!

Hejhej :]
Igår var jag som sagt med Ella å det var kung , vill ni se bilder så gå in på hennes Blogg för jag orkar inte lägga upp..
Efter  Ella åkt hem satt jag mej vid datan å chattade med folk. Sen så satt jag å pratade med Sofie♥ lite grann , sen gjorde jag nt så mkt mer igår.



Idag vakna jag vid 10. satt mej vid MSN (mobben) å chatta med Ella å Sofie sen så bestämde vi att jag skulle vara med dom! Jag saknade sofie som ... ja jag vet inte vad.. Men då sa mamma att jag måste duscha först så då gjorde jag det , sen vid 12:20 då åkte jag, jag kom dit vid 12:55 tiden då gick jag från vägen in , vi satt väl inne ett tag , sen cykla vi ner på löten sen till Rengsjö Skolan och gunga , sen ner till löten igen. >.< Sen tillbaka hem till Sofie, dom satt vid datan ... sen vid 16:55 åkte jag hem.. Dagen var iaf kul , tack för den! Det kommer 2 bilder.

.

Ella                         Sofie                      Jag.


Ella hoppar ;D

Aja..



Nu kommer en depp del..
jag är ledsen , men vem bryr sig?
ingen bryr sig tydligen jag mår bara sämre å sämre för varje dag , jag låtsas vara glad , men inte för att nån bryr sig , Jag har haft i magen i 2 dagar nu (?) Vet inte varför men vem bryr sig? Alla Säger att dom finns men när sanningen ska komma fram , vem menar det? Så nu undrar jag om DU menar allt du säger till mig...Å menar du att du verkligen finns?

Aja nu ska jag dra å gö nå annat.


Kommentarer
Postat av: ella

Jag hoppas du vet att jag finns, vi kan snacka på msn nu om du vill. <3

2010-05-13 @ 19:13:37
URL: http://palmenella.blogg.se/
Postat av: julie

fin blogg! :-D

2010-05-13 @ 20:12:13
URL: http://juliejensen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0