04/11-2010

hej hej ,sry för dålig bloggning ;)
men jag har vart med mamma och käkat mat sen åkte vi upp till min syrra  , sen skjutsa min mamma hem mig hit till pappa , har vart här sen ja vet inte hur mkt hon  va men aja , blev inge madeleine idag heller så har ju inte gjort så mycket då , ,men aja i morgon kliver jag upp tidigt för att sen joina min pappa på jobbet tills vid 11 då han är i söderhamn så då lämnar han mej där , då möter Leidy mig och vi drar hem till hennes brorsa så hon får fixa sig sen vet jag inte om vi drar ut eller vad vi gör , sen så kommer mamma och hämtar mej :')
Så skjutsar hon antagligen hem mej eller om pappa hämtar jag vet inte riktigt , hoppas morrondagen blir awsome (Y) <3
nu ska jag väl göra något annat bloggar kanske mera sen då.

BTW : Det kommer komma upp tidsinställda inlägg hela dagen imorgon;)

puzzz häi ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0