28/10-2010

hejsan förlåt för att jag inte bloggat på ett tag men jag har inte haft någon ork.
förra fredan och lördan var jag på konfa läger det var ganska kul :)
Ska försöka blogga mera, igår hade vi inläsningsdag och kung som man är så blev man inte kallad (Y)
Sen för typ en halvtimme sen så hade min kompis leidy skrivit en terxt på sanska som jag översatte utan nått uppslagsverk texten löd såhär "Andres Reyes te amo lo mejor que me a pasado te amo hernamo(L)" Och på svenska blir de ju " Andres Reyes jag älskar dig du äer den bästa som har hänt mig ag älskar dig bror (L)" och jag översatt de rätt duktig ja är :)
aaja nu ska jag göra annat hajdå.


Kommentarer
Postat av: T

sv: tack desamma sötnos! :)

2010-10-28 @ 19:41:00
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0