Svar på frågestunden

hej hej är hos mamma nu :)

idag har ja vart ute & fotat lucas & Vilma lite , kommer bilder senare nån dag.
 aja bye.




1.Brukar du sminka dig? Isf hur?
Svar: Ja ja sminkar mig ibland , bara mascara.


2.Favorit låt?

Svar:jadu.. har så många men b.l.a. Welcome to my life - Simple Plan , Du kom som en vind - Sofijah.

3.Favorit kändis/sångare?
Svar: Hmm. Svårt att veta typ , ja har sån konstig musiksmak så vet faktiskt inte.

4. Vad tycker du om min blogg? (madde)
Svar:Jag Gillar den men du måste bloggaa mera

5.Favorit låt?
Svar:  Kolla på fråga nr 2;D

6.Favorit land?
Svar: kina, japan och typ spanien m.m

7. Favorit bok?
Svar: Jadu.. Sjätte Systern och massa andra , men jag gillar den skarpt.(rekomenderas)

8.Favorit film?
Svar: Jadu , det måste vara.. Tokyo Drift och typ alla Bring it on filmerna
9. Hår Eller Smink?
Svar: tror fan båda men måste ja välja så smink, man kan ha mössa över håret ;>
10.Mobil eller data?
Svar: MOBIL FAN ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0