dagen+musik

hej hej , idag väckte mamma mig vid 10:15 och frågade  om jag skulle med till söderhamn & det skulle jag så jag klädde på mej och käkade frukost sen så åkte vi dit , vi gick in på lite olika affärer , sen åkte vi hem igen. Då satt ja mej vid datan , vid 5-6 åt vi mat , sen satt jag mej här igen , sen så kollade jag på melodifestivalen, själv tyckte jag att alla låtar utom Dannys låt sög. Och nu sitter jag och kollar runt lite på datan & pendlar mellan tv:n o datan xD . Aja de var min dag det.
Och musik får ni  dårå.

Vem tyckte ni var bäst i första delfinalen av melodifestivalen 2011?
Kommentera gärna vem ni tyckte va bäst :)

 

Danny - In the Club !


Kommentarer
Postat av: Linn

Nu är vinnaren/(na) av veckans blogg uppe!

In och kolla om det blev du :-)

2011-02-06 @ 19:25:41
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Evelina

Fin header :D

2011-02-06 @ 19:28:04
URL: http://vovvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0