du är bara löjlig.

Du är bara för löjlig . Du säger att jag snackar skit om dig fast jag gör inte det .  Det kanske är väldigt svårt för mig att lita på dig , för jag vet inte vart jag har dig.Du säger att jag inte går och lita på och att du tycker synd om mina äkta vänner , du säger att jag borde sluta leka emo men vet du vad? JAG leker INTE emo. Du säger att jag ska mogna lite och du säger hur många vänner tror du att du kmr få om du "leker emo"? . Jag säger bara jag vill inte mogna lite för att jag vil inte va som du. Och nu är jag emo också  ? för att jag har skärt mej EN gång woow .. Det är för fan en musikstil och en klädstil , ja visst vissa kanske är EMO men fan INTE jag . Du säger att jag är patetisk , men vet du vad? Det vet jag redan att jag är och jag bryr mg inte om de. Du säger att jag är störd , jamen välkommen det har jag vart länge.Du vill kalla mig CP men varsegod , gör det för att det är jag faktiskt.
Du kan ju kalla mig för vafan du vill , jag orkar inte bry mig om dig längre.Du säger att du inte orkar slösa din tid på SKIT , men det gör inte jag heller.

Inlägget här under är en av dagarna jag mår dåligt,.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Angelica! jag älskar dig & finns för dejj!

Älskarejj <3htm

2011-07-10 @ 21:37:08
URL: http://linaenglalika.devote.se
Postat av: johanna ,

älskling , du vet att du alltid kan prata med mig !

spelar ingen roll hur mycket klockan är.

det är bara att ringa/smsa mig.

jag har alltid med dig.

jag älskar dig bästavän :*

2011-07-31 @ 21:07:39
URL: http://johannaevaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0