på lördag!

tja tja , sry för att jag inte har bloggat på typ fyra dagar , men jag har inte orkat ..
men nu så är de så att jag är grymt taggad till på lördag! för först ska jag till Valbo och köpa lite grejer och då kommer mikaela dit så ska hon åka med mej hem hit och så ska ja typ packa grejer o fixa oss , och så ska vi åka iväg på grillfestmohedscamping som malin håller & där ska vi träffa madeleine o vi ska tälta där så mikki tar med tält .. vi ska också bada ! och ha allmänt kul , sen på söndag drar vi hem hit igen och umgås och på måndag åker mikaela , men vi kanske träffas hampus & emma nån dag också.
så därför e jag taggad , så nu ska ja dra , bye!
Älskar dejj gumman♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Det är bara bra med mig, sj? :)



Min lillasyster är 2 år och fyller 3 i augusti!

2011-06-07 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0