Dejtar sängen♥

tjuu.
jag har inte gjort nå mkt idag .. hämtat mina systersöner med mamma först hämta vi Theo(denyngsta) hemma hos han för hans pappa skulle nånstans sen hämta vi Lucas (den älsta) på dagis , sen åkte vi hit till mamma..
Sen kom min pappa & min syrra o hämta dom & lucas åkte på nordic kids (gympa) då .  Idag fick jag hem New moon i brevlådan (jag / mamma) beställde den åt mej i söndags på ginza men jag beställde även första twilight boken på svenska , ska köpa engelska böckerna sen .. Så jag ska nog lägga mej och kolla på den nu eller om de finns nå och kolla på på tv:n . Jag har 1&2 filmerna nu , nu fattas bara Eclipse & ja fyran när den kommer ut .
Nä nu ska jag sluta skriva här och lägga mig i sängen och jag kolla eller vad jag nu ska göra.
Natti natti ;*

puss&kram;*



Lucas ..



Theo ..
Båda korten har jag knäppt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0