Skavlan möter justin bieber

Hej bloggen , jag sitter och kollar på skavlan bara för att Justin bieber är med ! och just nu är det baby ! 
 
men jag tänkte visa min outfit  igår och även dagens .
 
 
Ignorera mitt ansikte.
 
Gårdagens outfit.
Jeans - gt
kofta -?
bieber linne - tradera.
 
nu till dagens outfit :)
 
 
Hoodiehoodie - hoodiehoodie.se 
hello kitty tunika - hm?
leggings - lindex 
 
 
 
Fick även min hoodiehoodie idag , den har inbygda hörlurar . (bilden)
 
Alltså hoodien är från hoodiehoodie.se
 
 
Den är hur skön som helst och helt klart värd pengarna . Så jag tycker ni ska gå in på hoodiehoodie.se och beställa en ! 
 
Och Skavlan är bara bäst just nu .
 
 
när jag började inlägget spelades baby nu är det as long as you love me spelas ..
 
hejdå ! vi hörs senare ! puss :*
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fina bilder ! :)

2012-08-26 @ 00:41:50
URL: http://fredriksdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0