Dumt rubriknamn , men kom ej på något.



(Min väggtexten hemma hos mammish i mitt rum <3)

Så gott folk

Vad ska jag blogga om ? Har ni något förslag ? För känns trist att bara skriva om min dag just nu.
Så har du nån idé om vad just du tycker jag ska skriva om eller ja så kommentera.
Apropå ingenting.

Annars idag har jag faktiskt inte alls gjort mycket , gått i skolan , pratat med mamma så sa hon att jag skulle till läkarn på fredag för min huvudvärk , även fått mera info om skoldagen på torsdag då Sveriges statschef , självaste KUNGEN kommer till skolan för att dela ut svensk kvalitets priset 2013 som skolan vann så förutom de så har det inte hänt så mycket idag.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Coolt att kungen kommer!

sv;
Neeej, men det är sjukt svårt att gissa vem "A" är. Får vänta och se - tur att det bara är drygt två månader kvar till säsongspremiär! :D

2014-04-01 @ 22:05:58
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: JOHANNAOFSWEDEN ★

Blogga om din vardag, visa mycket bilder, dagens outfit, dagens låt osv . Visa inspiration och ge tips på allt möjligt, dissa och hissa saker ! några exempel iaf! :)


Sv; Ja det tycker jag också! :)

2014-04-07 @ 09:58:13
URL: http://johannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0