Like fire and rain.

Hejj, sry att jag inte bloggat på ett tag men jag har inte haft tid m.m. idag i skolan gick jag, linnéa , emeliematten som började 08:10 och sluta 9:00 , sen gick vi till grupprummet och vänta på att klockan skulle bli 09:40 fast våran idrott börjar egentligen 09:20 men vi skulle inte va med på den eftersom vi skulle ta 10 i 10 bussen ner på stationen o byta till 2:ans buss upp till heden för att kolla på teater , den började typ halv 11 eller nå, när vi kom till heden gick vi in , dom hade inte öppnat rummet vi skulle in i så då såg jag att nyhamres 6:or var där och 1:A årets barn & fritids eleverna från torsberg för att jag såg alltså världens Bästa SOFIE!♥ . teatern började men den va inte så speciellt bra . fattade ingenting typ, hördes knappt vad dom sa så. men när den var slut åkte jag, petra & linnéa med pelle tillbaka till Granberg , vi gick och åt fast när spanskan börja åt fortfarande jag o linnéa så vi blev lite försenade(typ 10-15 min) men Whatever skiter man väl i. jag gjorde spanska provet , Det gick ÅT HELVETE! kan jag bara säga , sen sluta vi och ja åkte hem.Vi hade bara 2 lektioner jag o emelie o linnéa idag , fast vi egentligen har 4 så vi slapp engelskan o idrotten (Y) det gillas , plus att vi bara hade spanska i typ en halv timme typ fett awsome. våran spanska lektion börjar 12:10-12:50 på fredagar sen slutar vi (Y). Aja nu har ja bloggat xD
men jag sitter här å sjunger å skypar med Anna nu ska ja dra
puss haj.


Kommentarer
Postat av: Anna

(y) till att skypa med mig :D

2010-11-19 @ 23:27:23
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

- Haha ja javet det är mina skor som gör mig lång ;)

2010-11-20 @ 09:57:17
URL: http://likesofiie.blogg.se/
Postat av: maria

nu har just du chansen att vara med och tävla om att bli veckans blogg i tävlingen på min blogg ! :D

om du vill vara med så lycka till !

kram

2010-11-21 @ 16:38:26
URL: http://mariajonassoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0