Till världens underbaraste personerna M & L

det här inlägget tillängnar jag till Brudäään Flärtsson, och Brudäään Suarez.

Brudäään Flärtsson:
Medans jag bråkade med Brudäään Suarez i Januari så fanns du där och stöttade mej , det tackar jag dej nå grymt mkt för, det gjorde så att vi börja snacka mer , fick bättre kontakt, grymt tacksam för det , för du har en GRYMT stor plats i mitt hjärta nu, före innan ja börja bråka med Brudäään Suarez så pratade vi knappt.
Visst det gör vi inte nu heller typ , för du har börjat att snacka med .. Emelie & Elias & guud vet alla nu istället för mig.
Du betyder mkt för mej.
Vi glider isär.
Men vi ska la träffas på ditt sportlov?
Du är som en liten ängel nedsänd bara för att skydda mej.
Du & jag är fan konstigt nog lika i betendet , vi skriver exakt samma sak.
Tänker typ samma tanke.
Vi är läskigt lika varandra.
It's like an angel came by and took me to heaven.
Du är min tvillingsyster.
Du är allt..
Men Brudäään Flärtsson jag älskar dej nu , idag ,imorgon & föralltid.♥




Brudäään Suarez:
Vi har haft våra bråk , men vi  blir alltid vänner igen.
Du& jag genom allt babe.
Äkta vänskap är vad vi har.
En månad utan dej är som 9989595544569321 år.
Du har täckt ett hål i mitt hjärta i 2 år snart.
Du ska veta att du betyder grymt mycket för mig & du har en GRYMT stor plats i mitt hjärta.
Du ska veta att när alla andra svek mej så fanns du alltid där.
Det är dej jag tänker på när jag mår som piss , hör jag din röst blir jag glad & får ett leende på läpparna , men för det betyder det inte att jag mår bra , för bra kommer jag aldrig må.
Jag mår dålig av att du & brudäään flärtsson bråkar , så snälla sluta bråka.
Jag vet att både du & brudäään flärtsson kmr läsa dehär.
En ängel är du älskling.
Vi är också ganska lika varandra i sinnet.
Akon - Angel de är våran låt det & det vet ja..
It's like an angel came by and took me to heaven.
Du är min twin..
Du är min själ..
Du är min syster.
Du är min fru.
Du är min blodssyster.
Du är allt..
Jag kan inte beskriva dej med ord.
Vi måste träffas.
Vi glider också isär.
Förut kunna vi prata till 4 på natten , nu får jag va glad om jag ens får ett hej aav dej.. :(
Och jag älskar dej 179769669870909098079 gånger runt jorden och tillbaka.
Brudäään Suarez jag älskar dej nu , idag , imorgon & föralltid..♥



Puss & kram ;*
// Brudään eran!;*


Kommentarer
Postat av: fläärtsson:)

aw !<3

älskar dej så sjuk obeskrivligt älskade tvillingsjäl!

hatar att vi glider isär:/

ja lätt att vi ska ses på sportlovet!

sitter och bara gråter av glädje

jag älskar dig mer än någon annan!(L)

du och jag föralltid !(L)

kommer alltid finnas för dig och älska dig oavsett vad och det vet du! du är som min syster.. nä du är mer än som en syster.. du är min ängel!

du ska veta att du aldrig haft större plats i mitt hjärta än någon annan någonsin kommer få!

JAG ÄLSKAR DIG ANGELICA BEJBIH FJÄÄRTSON!(L)

2011-02-16 @ 14:49:35
URL: http://mylifeisblackandwhite.blogg.se/
Postat av: leidysuarez

öhmm jag kan nt göra åt att jag bråka med henne hon sa en sak som jag kan nt förlåta det var hennes val

älskling du skulle bara veta när vi bråkade jag snackade dej skit mkt :( det kändes som jag skulle dö men jag försökte lugna ner mig när sen fick jag ett meddelande jag blev glad och du betyder skit mkt du finns alltid för mig hoppas att det fortsätter så jag kommer göra mitt bästa vi kommer träffas snart och det e bra

love u min älskling :* <33333333333333333333333333333333

2011-02-16 @ 15:28:51
Postat av: mikaela

en fråga leidy?

ursäkta men vad f*n har jag gjort dej?

inte ett skit!

du ska veta allt jag sa var det som jimmie sa till mej.

2011-02-16 @ 21:23:07
URL: http://mylifeisblackandwhite.blogg.se/
Postat av: EMELIEHONG

jättefin blogg :)

2011-02-17 @ 16:39:47
URL: http://emeliehong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0