27maj2011

Tjena ^^)
Jag har vart på affären tidigare idag me mamma.
Köpte lite cola så ja har ikväll.
Ojdå är klockan redan 16:38?;O jag skulle ju kolla på tv fem över , duktigt angelica ..
Vi käkade också Tacos idag , är fortfarande förkyld som en åsna men w/e ja ska va me madde imorgon.
Jag har vart hemma idag me.
Men nu ska ja kolla på tv o så , så jag bloggar nog mera sen!
Tagga!!
Ni får väl en dagens looki då^^
bara för att.
Dålig bild ja vet , men w/e.
Linne: Lindex.
Mjukisbyxor : Syrrans gammla .. som hon säkert fortf kan ha men haha.
En bild ifrån lördags efter jag hade konfirmerat mejj o jag har korset på mej ja fick av mami & börje , men nu ligger de hemma hos papi.
Nä nu ska ja dra!
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0