28 december

Heii alla glada bloggare ;** Ja hur har eran julafton varit? Min har vart ganska härlig ändå iaf.. Även fast jag inte fick nå mkt, har ju inte fått allt än.. Jag fick: En dataväska En kameraväska Två par mysbyxor Fyra par tröjor (t-shirtas) Och en dagbok... Jag tror det var allt jag fick men som sagt har jag inte fått allt än... Jag vet att de var lite "/ men aja 3 dagar kvar till nyårsafton nu då ;) (y) och snö är det ute det gillas (y) Och jag vill tacka alla mina vänner som lyssnar och förstår. Dom är: Ellen,Julia,Linnea, Emma,Lina,Noura,Annica,hilda,Saga, Jenny,Johanna, Alva,leidy,Ella, Filippa, många mer.. Btw: Ellen och Emma vi måste va snart.. Och Emma bbyh jag saknar dig.. Och dig oxå Ellen saknar dig mkt.. Alla mina vänner Betyder för mig.... Ingen fattar hur mkt ellen,emma,Lina,Leidy, filippa,ella, hilda,saga,jenny,johanna,många mer betyder för mig..... Vet ni hur tråkigt jag har? Jätte tråkigt och alla är osociala... å jag vill bara försvinna.. Men jag bloggar mer lite senare.. Pussheii ;** <333333333// emmas baby<3 (angelica)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0