31/12-09.... GOTT NYTT ÅR! HEJ MITT VINTERLAND,NU ÄR JAG HÄR..

Gott nytt år alla!
jag ska nog ta och berätta om min dag nurå..
Inte långt kvar av 2009!
Började med att jag vaknade vid 12:00....
Gick upp , gick ner och satt mej och titta på tv, lucas tittade på Alla vi barn i bullerbyn då tittade vi på det......
sen när de var slut gick jag upp och satt mej vid datan..
Vid 2 gick jag ut och skottade snö..
gick in ca: 14:45.. gick upp messade med johanna..
15:05.
Började Sound of music.. DEN ÄR BÄST!!
chattade med johanna frågade om vi kunna leka... Hon sa ja.. ska bah fixa mej, det gjorde hon, sen sa hon jag kommer när pappa ätit upp och det gjorde hon...
Så när Johanna kom.. Gick vi till mtt rum och satt där tills fem nånting , gick ut och fota lite...
Senare blir det att skjuta smällare och skåla & skicka sms som det står GOTT NYTT ÅR i... och prata... och ha kul!...
Här kommer lite bilder sen  fotningen & min outfit.....
Eftersom att det kommer många bilder så blir det bara miniatyrer ni får se*klicka för större*

Dagens outfit
min outfit för nyårsafton :D !<3


Lucas redo att gå ut med morfars jacka och morfars skor xD


Som sagt lite fotning :)



Lampa som vi knäppte på... *DET VAR KALLT UTE!*



En liten bit av vägen vid huset.. & Johannas sko och halva henne.. Och hennes mobil!

ILY!<3
Johanna.... ILY!!<33



Jag knäppte på när det snöa så det är snöflingor om ni inte ser...


Kände för att lägga in en bild på snön... Fint bild!


Jag :D <3

 
Nyårsfrisyren,som syrran fixade vad tycks?


Johanna tack för dagen och tack för sista dagen på året johanna!

Hur är eran nyårsafton då?
min är bra..
Hoppas alla har haft ett bra år 2009..
Nä nu ska jag GÖRA ANNAT  innan 2009 är över!

Gött nytt år och god fortsättning :D <33

Gott nytt år // Angelica..

feliz año nuevo// angelica..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0