Emma Nygren Baby! (L) <3

Emma Nygren är den bästa som finns!:D
Baby du finns alltid om jag behöver prata med dej!
Emma jag har aldrig träffat dej men du bor inte så långt bort men träffas det ska vi innan lovet är över!
Emma är bäst och hon är roligast!
Baby du är det bästa som har hänt mej.. :*
Du,Lina och ellen är luften jag andas i ..
Så baby om du lämmnar mej dör jag!
Baby du och jag forever and ever?<3
Baby du har otroligt underbara fina ögon och coola!
Emma du betyder sjukt  mycket för mej ! 
Baby jag älskar dej..... Puss på dej!:**<33333333333

Nu är det slut bloggat om emma :*!<3
På spanska:


Emma Nygren es el mejor que hay!: D
Baby está siempre encendido, tengo que hablar contigo!
 Emma, nunca he alcanzado, pero tú no vives tan lejos de distancia, pero se reunirá antes de las vacaciones han terminado!
 Emma es la mejor y que es divertido
 baby eres lo mejor que me ha pasado .. : *
Usted, Lina y Ellen es el aire que respiro en ..
 Así bebé si lämmnar me muero!
 Baby tú y yo para siempre? <3
 Baby, tienes unos ojos increíblemente hermoso agradable y fresco!
Emma que significa enfermarse mucho para mí!
Baby Te amo ..... Abrazos a usted !:**< 3333333333333
 Ahora es el último en blogs sobre Emma: *: <3




Pussheii ;** // Angelica (emmas baby) <3
Heii Gato: * <3 // Angélica (bebé Emma)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

var rörd jag blir :')

hihi, beso y brazo,

<33333

2009-12-29 @ 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0