SAKNAR MINA FLICKOR!

Hejhej alla :)
Nu är det så att jag saknar mina flickor!
men mest av alla saknar jag Flippa Edström Bergström.
Vi hade så bra kontakt förut den försvann.
Jag saknar  flippa jätte mycket jag och hon har mycket minnen vi sen vi var småa.
Och vi var bästa vänner då men inte nu längre!
Vi var typ jämt förut.
Om jag ska skriva allt jag tycker om dej skulle det bli en hel bibel!
Jag älsskar dej Flippa Edström Bergström<3333333
Fast jag saknar leidy också!
Älskar er!<3
Puwss:************

:* Flippa puss på dej :**<3
Hennes blogg är :http://kaneltoppen.blogg.se/ kolla den då blir hon glad :)

:*Leidy Puss på dej:**


Fortsätter nu med att berätta om dagen ..
Matten va tråkig...
So:n var sådär :)
Sen var det lunch då står jag i kön och tittar bakåt då kommer Rabbit och ställer sig i kön jag fortsätter att stå i kö.
Kollar bakåt då har rabbit tagit upp mobilen  rätt var det var så hade jag fått ett sms och det var från Rabbit och det stod.
Från Rabbit : Hej dissare.
Jag vände  mej om och sa : Vadå?
Hon bah: Du dissar mej!
Jag bah : Kom hit jag ska ha en kram.
Vi kramades *Kram*Kram* Happy face*
Jag bah; Sluta vah så lång!
Rabbit bah: Bli längre!
Jag bah : Hej Långis
Hon bah : Hej kortis :)
RABBIT HAR MYSIGA KRAMAR!
Aja det var kul och träffa henne..

Hejdå alla :) <3
Massa mysiga kramar.
Puss:*******


Kommentarer
Postat av: filippa (L)

naaw, vad gullig du är.

jag älskar dej, men hatar dej för bilden.

jag ser muppig ut(yyy' <33



puss påräh gullunge <3

2009-11-26 @ 15:46:28
URL: http://kaneltoppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0