Seg data = Seg bloggning.

Tjah alla glada läsare , förlåt för ingen bloggning idag det är så attt min data är så JÄVLA seg så det finns inte..
Men jag har vart hemma idag med , har fortfarande ont i foten å den är fortfarande svullen men ett minus på att ja har ont i magen också.
Jag kan bara slå till min data nu för den är så seg!
Men det ska jag nog inte göra..
Jag har inte gjort mycket idag vaknade vid 10:40 tiden å då låg jag i sängen ett tag men sen satt jag mig o kolla på tv sen blev det datan sen åt jag sen mera data sen ut en sväng så nu sitter jag här , min syrra är här med lucas å theo :D
Men nu ska jag gå å vara social med dom där ute..
Hörs..

Dagens låt.



Girlicious - Stupid S***

men nu ska jag dra puss hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0