sjuk..-.-"

hejhej förlåt för seg bloggning men jag har VERKLIGEN inget att blogga om, så snälla kan inte ni komma på nått jag ska blogga om?
 Om 2 dagar har jag vart sjuk i en vecka det suger hängballe.
Förkylning,hosta,feber det finns bara ett sätt att bota det på.
Och de är ju bara att "knarka"alvedon,hounungsvatten,nässpray.
Nu sitter jag här å tjockar i mejj Chips (sour cream & cheese,beroende framkallande)! <------- Bra angelica att du äter så du får lite hull på dej :p och jag dricker Påskmust..

Julmust o påskmust smakar exakt samma , varför byter dom bara namn(ettikett) på musten när de är jul å när de är påsk? Varför inte bara komma på ett namn som passar till både julen å påsken?

En fråga till ska jag börja videoblogga?

Puss'n//Angieeh


Kommentarer
Postat av: Diddi

Krya på dej gumman! =( tsåkigt att du är sjuk. Om du känner dig trygg med att sitta vid kameran så ska du göra det annars blir de bara knas av alltihop. =) Älskar dig gumman!

2010-04-09 @ 23:26:43
URL: http://metrobloggen.se/diddz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0