SKÅPSNYCKEL(?) VART ÄR DU?

Tja Tja som ni ser i rubriken så vet jag inte vart min skåpsnyckel är å jag måste ha den imorgon, men jag får väl ta reserv nyckeln då (om ja hittar den,för jag vet nt var den är:Ö) men jag ska kolla om jag hittar den nu.. *kommer snart*.. *en minut senare* *Tillbaka , nu har jag hittat den*.. OCH JAG VILL SÄGA EN SAK TILL!!
JAG HAR ÄNTLIGEN BLIVIT SJUK!!
Och att jag vill kunna blogga mera , men jag har inget att blogga om men jag ska försöka skriva om mina dagar mera å börja vara med mera folk på lov å helger å sånt (L'
1½ halv månad kvar nu!!
4 månader kvar imorgon!!!

GE MEJ SOMMAR OCH GE MEJ ORSA NU!
OCH JAG SKA KANSKE TILL LEKSANDSSOMMARLAND I SOMMAR MED DIDDI :D
OCH JAG VILL TILL RÄTTVIK!

jag saknar min bästavän ella och min allrabästavän Ebba :'(

Puss hej så länge :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0