flera utmaningar..

hej , har inte orkat blogga så då får ni alla utmaningar denna vecka nu.



12/12-10. Dag 2 – Min första kärlek.
Den var nog för 2 årsen. men tänker inte nämna något namn.
men det var i december 2008..


13/12-10.. Dag 3 – Mina föräldrar.
mamma heter marianne och pappa sören.dom är skiljda sen typ 2002 eller nå.
min pappa kör lastbil och mamma jobbar på kyrkan som kyrkovårdsarbetare.
dom fick sitt första barn 1979 en pojke sen (tror jag) 1982 fick dom en till pojke , men han levde bara i 2 dygn sen dog han. 3 år senare 1985 fick dom min syster och 11 år senare så fick dom mig 1996 ;). så de var allt.


14/12-10.. Dag 4 – Det här åt jag idag
Jag vet inte vad jag åt den dagen..

15/12-10.. Dag 5 – Vad är kärlek.
jadu kärlek är mycket, kärlek kan vara till vad som helst.
men för mig så är kärlek när man gillar någon speciell kille eller tjej.
kärlek är underbart, men även svårt, nu för tiden så är verkligen kärleken hemsk tycker jag.
vissa folk tar den på förstort allvar, alltså klart man ska ta den på allvar, men chilla vissa överdriver tyvärr.
enligt mig är också kärlek något som kan dra åt helvete just nu.

16/12-10.. Dag 6 – Min dag.
Det börja med att pappa väckte mig , klädde på mig åt frukost , åkte till skolan , hade engelska , svenska, lunch , språkval sen sluta jag.

17/12-10..Dag 7 – Min bästa vän.
Min bästavän är Leidy suarez , även fast jag inte har träffat henne nångång , hon bor i västerås , men hon har bott i söderhamn , hon är ifrån  Colombia , hon flytta till sverige för typ 3 år sen jag har känt henne sen september-november förra året och de glömmer jag inte , ångrar det inte heller. Vi har haft våra bråk.
Vi har våra svåra stunder o bra stunder. Med henne kan jag skratta ena sekunden o gråta nästa. hon är allt för mig , hon är min livsstyrka , min livs glädje , min livsvilja . utan henne lever jag inte. Angelica 'hjerta' leidy i stjärnorna står det skrivet.
får väl nån bild ni å då.


jag & leidy. <3



Gammalbild på na men min underbara bästavän.<3
vi föralltid gumman . <3
Te amo <3
jag älskar dig.
ich liebe dich (stavning?)<3
I love ya <3

18/12-10.. (dagens utmaning) Dag 8 – Ett ögonblick.
Ett ögonblick , det var när jag såg eric saade live i somras(2010) med min fd bästavän i orsa.
ingen av oss gillar eric men vi gick dit ändå , det var massa mys , gud vilken känsla de är å stå där å bah lyssna. Det är så underbart. Det var 26/6-2010 , en kväll jag aldrig glömmer.
Går alltid ut till udden där tivolit är dagen efter midsommarafton.
men det var underbart.
ni kan ju få nåra bilder...





det var alla bilder..
(suddiga jag vet)

nä nu ska jag göra nå annat.
bye. <3


Kommentarer
Postat av: Jen

guuuu så snygg blogg!!



Kram Jen

2010-12-19 @ 00:45:13
URL: http://nozlihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0