ingen lust att blogga.

hej , har ingen lust att blogga men denna vecka som har vart har jag inte gjort så mycket i helgen sov jag hos min syster inge mer med de.
Sen idag så har jag bara vart i skolan , inläsningsdag imorgon och är kallad till : Spanska , Engelska och Idrott. Annars så har jag ju också namnsdag imorgon , najs de.
Jag är inte så jävla normal jag ä har jag kommit på , när jag fick reda på att jag blev kallad till idrotten började jag gråta (normalt(?) nej) men sen så börja jag garva ändå , men sen så fick ja damputbrott och kasta somappen på golvet , Humörsvängningar.se (ja). men nu ska jag gå och tvätta ut sminket och lägga mig och läsa min bok jag läser "Crazy Love" , de är en engelskbok eller så ska jag kolla på tv , men nu ska jag gå ner och tvätta ut sminket hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0