Lina Lundh,<3

Lina Lundh jag älskar dig så fkn mycket ska du veta , de finns inte många som betyder så mycket som du gör , du tar upp en enorm plats i mitt hjärta & den platsen kan ingen ta ifrån mig , Du är min mupp , du är underbar , du är min ängel utan vingar min soul sister jag älskar dig så att de gör ont jag vet SERIÖST inte vad jag skulle göra utan dig, jag har känt dig i 1 månad och 4 dagar nu den tiden har vart underbar , 5/6-10 en historisk tid i mitt liv jag älskar dig nu imorgon och för alltid , jag fattar inte hur jag har kunnat klarat mig utan dig i hela mitt liv , Jag har bara träffat dig en gång men jag måste träffa dig snart igen för jag saknar dig så de gör ont. <3

Lina+Angelica= äkta vänskap.
vi 4 ever <3
Te amo con todo mi corazón<3
i love you more then words can say. <3
Te quiero más que las palabras pueden decir. <3


Min älskade lina 


// Din Angelica♥


Kommentarer
Postat av: Din mupp ;3

Angelica.

Jag älskar dig så sjukt mkt,så det gör ont<3!

Du betyder så sjukt mkt för mig,Soul sister <3

Jag älskar dig och kommer alltid göra de <33!

2010-07-09 @ 00:36:37
Postat av: ellinorpettersson

allt bra med dig idag då? :)

2010-07-09 @ 00:51:11
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0