lite länkar till andras bloggar :3

Tänkte att jag skulle länka till andras bloggar , vissa av dom läser jag :D, De skulle va jätte kul om dom jag länka skulle kunna länka mig i ett inlägg. :3 men nu ska jag länka dom i det här inlägget (:
ni kan kommentera de här inlägget om ni vill bli länkade , så lägger jag in de (:


ℓιииєα fαℓк ♥  - läser. <3
νιктσяια αи∂єяѕѕσи ♥ - läser halvt. <3
αиgєℓι¢α ωєѕтєℓιυѕ яιи∂єнє∂ ♥   - läser.<3
ѕσfιє "кαυℓιтz" fяöנ∂ ♥ - läser (STOLT)<3
нαииα иуgåя∂ѕ ♥ - läser.<3
єммα иуgяєи ♥ - läser.<3
fєℓι¢ια αи∂єяѕѕσи ♥ - läser när hon har uppdaterat ibland. <3
єℓℓα נσиѕѕσи ♥ - Läser.<3
ℓιє ρєяѕѕσи ♥  -läser sometimes.<3
ѕαяα ωäиgмαяк ♥  - i read it <3
ℓιииéα αи∂єяzσи ♥  - Jag läser ftw. <3

de finns mera bloggar som jag läser men dom kommer upp senare , puss ;*


Kommentarer
Postat av: Linkert

Det är så att det funkar inte längre tyvärr :/ När jag har tiden och lusten så gör jag ett nytt inlägg :)

2010-06-22 @ 14:51:05
URL: http://hellbergsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0