SOMMARLOV!!!!!!!!!, ♥

Som ni ser på rubriken så är det SOMMARLOV,♥ Och jag är massa glad över det, sa att ni skulle få svaren på frågestunden torsdag elr onsdagen efter , men sanningen var den att jag inte fick några kommentarer/ frågor och jag vill ha mera frågor innan jag svarar på dom men ska sanningen fram så är de väl inte såå många som läser min failade blogg.. men ett inlägg efter 2 veckor , så nu kke min bloggpaus är över och jag kanske kan vara liiite mera sociala om dagarna , men dom veckorna / dagarna jag inte uppdaterar kan de va för att jag är i orsa i husvagnen.. Jag fick Sommarlov igår men de regna då och det var inte kul så jag gjorde ju inte så mycket då när jag kom hem, så imorse när jag vaknade så regnade de fortfarande >.<  och imorgon är det söndag då , då kanske jag drar till linnéa och träffar Anna när hon kommer dit.. men som sagt vill ha mer frågor på min frågestund så ställ frågor :D Så jag har officiellt slutat 7:an  nu och jag kommer sakna min klass eftersom att vi ska byta till -.- granberg -.- ! så hejdå 7:B tack för den tiden å minnena vi skapade , men vi syns på granberg ändå men inte samma sak.. men nu ska jag sluta babbla på.. Aja , ni kan skriva fråga frågorna här..




har man tråkigt så har man..


nej nu drar jag byeeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0