Hejhej nu sitter ja här med Annica å hon är inne på Stallet.se och jag är inne på Bdb å camade med Sofie. Min helg har bara vart BÄST och det kan SOFIE garantera...Alltså min helg har spenderats i Rengsjö och en helg i rengsjö säger man inte nej till om man är med bästavän. I fredags så var Ella med oss också jag blev ju såklart glad, för har man inte träffat bästavännen Ella2 år ungefär så blir man ju jätte glad också! Vi var ute å flumma på vägen å sprang i snön och jag var ju så klumpig när vi var påväg ut till vägen så ramlar ja i en vattenpöl å blir blöt i baken, men det var ju mörkt.. Sen "ramlar" (snarare kastar) Sofie och Ella sig ner i snön..Vi filmade oxå men det var Sofie och ella Som gjorde det...Sen drog Vi hem te Ella å Ella bytte byxor,Sen drog vi Hem te Sofie och spelade "Föräldrar Fritt"..Sen efter vi hade spelat klart det så läste Vi alla Korten och asgarva... Sen drog Ella hem.
Jag och Sofie var vaken länge..Igår så åkte jag hem en sväng för att jag skulle på Lucas kalas, men sen så åkte jag till Sofie igen och när jag kom till sofie så åt vi mat sen efter vi hade ätit så tog vi Sofie's Moppe och åkte in te rengsjö och åkte runt.Sen åkte vi hem till sofie igen å där satt vi oss vi datan å bara gap fabbla..
Sen idag så vaknade vi vid 11:50 tiden å gick upp å åt Frullebulle, sen vid 15:00 nån gång så tog vi moppen ner te Löt-boa å handla godis:D,gott..Det var SNÖ och IS på vägen!!!:C  sen vid 17:00 åkte jag hem..
Kommer väl bilder snart :D

.
Ella-bella♥



Ella!!Bästavän(saknad som FAN)♥



TTOOOOFIEH!♥



E-L-L-A!!♥



S-S-O-F-I-E?:Ö♥



Bilden ella knäppte på Sejj :D ♥


Sofie BÄSTAVÄN!

Tack för fredan Ella!♥
Tack för hela HELGEN Sofie!

Vi sa att de skulle va bäst å det blev bättre än bäst!:* ♥♥

Jag älskar er!♥♥♥♥♥


Puss'n// Angelica ♥


Kommentarer
Postat av: lydia

sv; Åh vad roligt ! jag följer din också ska du veta! :)<33

2010-03-21 @ 21:50:26
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: ella

Älskar dig med! <33

thousand thanks:**

2010-03-22 @ 12:20:05
URL: http://palmenella.blogg.se/
Postat av: lydia

sv; tack så mycket! allt bra med dig? kram

2010-03-22 @ 20:22:44
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0