GÅRDAGEN ÄÄÄÄÄGDE!!

Igår hade vi friluftsdag men det kanske inte ägde precis men efter vi hade simmat klart så gick vi te gärde å lämna väskorna å jackorna.. Hörde ett "hej" bakom mej , det var vilma som sa "hej" och ja bah "HEJ!"*Kram* "vad gör du här?" Vilma bah: "har hemkunskap" och jag bah : " okej?" och vilma bah "ah, men måste dra nu hejdå" jag bah " hejdå".. sen drog jag å linnéa ner te torsberg och åt , sen när vi skulle in och hämta våra väskor och jackorna hade steve låst.. då hör jag Andreas och Natalja skratta Natalja kommer till dörren , jag bah " öppna, du får en klubba"!*natalja öppnar* jag baah : "tack!!" *ger klubba* Natalja : "Säkert att ja får en klubba?" jag bah : "JAAAH!" .. Sen går jag och linnéa till skåpen går te huvud ingången å sitter där sen öppnar natalja dörrn för nåra i 4:an från kilbergsskolan.. och jag ser Edvina och jag bah: "och Edvina Ser inte mej" och edvina bah: "nemen hej" *Kram*  jag bah : " varför är ni här?" hon bah " har hemkunskap" jag bah: "varför?" hon bah : " för våra hrmkunskapsalar är typ dåliga å smala" jag bah "okej!" Edvina går jag och linnea sitter kvar ett tag för vi hade 1 timmes rast.. Sen går jag till skåpet jag fråga linnéa : "Har vi nån läxa tills imorgon?" Hon bah : "nej?" jag bah "okej,stänger skåpet!".. Edvina sitter på bänken brevid skåpet  jag bah : " vad gör du?" hon bah "har rast och spelar snake!" jah bah "haha okej"! Sen ställer Sej "kung" Edvina upp , hon bah " haha jag är längre än dejj!"  jag bah : "haha aah , hur lång är du?" hon bah " 156 ½!, dudå?!" och ja bah "okej, 155½ , Du är 1 cm längre än mej haha!" Hon bah " Aah , jah är längre än en 7:A en 7:A!!!" Jag bah : " Aah lite kul!" Sen tar linnéa upp sin center å "kungen" ser å vill ha linnéa bah " aah , du är ju "kung" så.." *ger bit* Sen kommer nån Isabel å säger till edvina å dom " hallå det har ringt in för längesen" "kungen" bah " Har det ?" Isabel "Jah" *dom springer iväg*.. Sätter oss på Bänken igen.. Går mot bibblan,så kommer det massor med 4:or igen jag och linnéa bah : " fyra,fyra,fyra,fyra,fyra,fyra,fyra å mera fyror!"Sen drog vi te badhuset igen.. Den dagen var den bästa dagen på länge tack vare : Fredrik,Jonas,annica,"kung"Edvina,Hilda,Vilma,Linnéa <3


Tack för dan!! :D

Torsdagens + det :)
Torsdagens + FICK MASSOR AV KRAMAR AV : HILDA,VILMA,EDVINA,JONAS,FREDRIK..(: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0