Båt m nästan HELA släkten , röj med annica , ingen uppdatering

HejHej:]
Sitter här och väntar på att tiden ska gå.
idag åker ja å nästan HELA min släkt till Helsingfors , så det kommer bli snålt med uppdateringen i helgen men jag hoppas att ni kan klara er med det , iaf idag går båten klockan 5,Väntar på  att pappa , annso , moster , lucas , theo och Annica ska komma nu så vi kan åka. Jag ska röja båten m annica , Nu tror jag snart att dom kommer , Jag , lucas å annica ska sitta längst bak i bussen å kolla på film men nu måste jag dra Ciao♥


Kommentarer
Postat av: ksenia

olika :)

jag brukar anpassa mig till min blogg brädd och testa mig fram :)

2010-05-25 @ 16:05:50
URL: http://kseniajernbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0