Inte haft tid och bloggat på 3 veckor å 2 dagar elr va du nu är.

Hej:)
Har inte haft tid och bloggat och inte haft Energin till det Börjar Faktiskt bli ganska trött på min Header och Designen och alltihopa , men jag kan inte fixa sånt, nån som kan fixa det? Säg till i såfall.
Sitter och Chattar med Sanna på msn nu , saknar henne som ett ja vet inte vad!
Igår var vi på Prästnäset eller "Camp Näset" med klassen vi fick ha Blåa overaller på oss xD
Det var en rolig Dag med klassen :)
Fast det regnade kanske inte så kul men de var roligt iaf och dom dela in oss i 2 lag . Ericas Lag och Lottas Lag jag var i ericas lag tillsammans med : Emma, Hilda,Anton,Jonas N,Jonas S,Alle,Denise,Frida och jag då :).Och i Lottas Lag var :Linnéa,Emelie,Hampus,Evelina,Louise,Kim,Eddie a.k.a barbro,markus.Lottas lag gjorde 3 av 6 banor och Ericas Lag 5 av 6 banor :D
men nu har jag inge mer och skriva typ ..

Bara tack för dagen Alla :))
Ett minne för livet (:

Hejdå skriver kanske ett inlägg senare :)


Kommentarer
Postat av: jennie

jag kan fixa header och design, men är inte bra på de

2010-09-17 @ 19:55:50
URL: http://jennahdersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0