blogginlägg om ingenting.

hej hej , just nu är jag jävligt förbannad , men de är väl skitesamma , ska strax gå ner o hämta mera coca-cola och berätta för mamma att det inte blir någon tjejkväll imorgon,så jag får väl sitta här och ruttna sista helgen på sommarlovet då, inte kul men  ja .. Ska höra med madde om hon vill komma imorgon och sova här , så jag får något att göra , det blir nog valbo imorgon och köpa lite kläder kanske? På måndag klockan 9.00 börjar helvetet igen..
Det kommer väl upp bilder från sommarn och sommarns konserter.. men nu ska jag gå ner å göra de jag sa.
Ni får en bild på mig från igår som jag tog med "familjens" systemkamera"
Puss&hej:*♥

Kommentarer
Postat av: Sophie'

- tack så mycket :) <3

2011-08-19 @ 23:46:44
URL: http://sssophiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0