dag 04.

dag 04  - min bästavän.
Jag har inte bara en bästavän utan ganska många.
T.e.x  Leidy Suarez. min bästa vän sen första dagen.. vi har haft våra bråk men vi blir alltid vänner igen.. te amo.♥ Mikaela Larsson . min bästavän som alltid finns där.. vi har våra småtjafs .. men ja älskar dej.♥  Sofie Fröjd. Du gumman du är underbar framförallt min bästavän.. visst vi har glidit isär & det är synd , men jag älskar dej ändå.♥Petra Jonsson . du & jag har känt varandra i 11-12 år nu & du har blivit min bästavän dom senaste månaderna i skolan.. jag älskar dej.♥
Och Vanessa S Olsson , glömmer aldrig dagen vi träffades det bara klickade till mellan oss , and I love it! Jag älskar dej.♥
Det var några av mina bästavänner.


Kommentarer
Postat av: leidysuarez<3

du vet att jag älskar dig mest av allt om vi bråkar så betyder att vi blir ovänner 4evigt du vet hur mkt du betyder för mig älskar dig <3

2011-02-23 @ 20:13:43
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

<3

2011-02-23 @ 20:28:06
URL: http://likesofiie.blogg.se/
Postat av: mikaela

dsm hjärtat<3

2011-02-23 @ 22:22:35
Postat av: Petra

Du har så fin blogg<3

2011-03-05 @ 16:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0