daggrejjamojj

dag 01 - om mig själv.
dag 02 - en bild på någon ifrån din familj.
dag 03 - mina djur
.
dag 04  - min bästavän.
dag 05 - en bild på någon som får ditt humör på topp.
dag 06 - ett intresse.
dag 07 - en bild över 2 år.
dag 08 - en bild som får mig att må bra.
dag 09 - En bild som jag har tagit själv.
dag 10 - någonting jag vill ha.
dag 11 - en bild från i sommras
.
dag 12 - någonting jag inte klarar mig utan.
dag 13 - en person som jag saknar.
dag 14 - din favorit låt/låtar.
dag 15 - en bild på dig när du var liten.
dag 16 - en sak jag vill uppleva igen.
dag 17 - en bild på dig & din barndomvän.
dag 18 - en bild på ditt intresse.
dag 19 - din favorit blogg.
dag 20 - 10 sanningar om mig själv.


de ska jag lova att göra alla denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0