JOHANNA BLIR FJÅRTIWSS!

TIDSINSTÄLLT INLÄGG !

hej hej jag vill bara säga att Min älskade barndomsvän Johanna Söderstedt världens bässta bääbis fyller 14 år idag :D och gumman jag älskar dej ! du är fan beest! hej fjårwtis år ^^
Så.. GRATTIS PÅ DIN 14ÅRSDAG!
önskar you know who! ^^
Giirl , you know it's true ^^ 14 härliga år har du funnits här och i ungefär 6 år har du funnits i mitt liv , jag är GRYMT glad över det!
Vi har bråkat & knappt pratat på en månad förut , men det löste vi , like we always do.

Hon förtjänar VERKLIGEN ett grattis av alla er bloggläsare!

säger det En gång till Grattis Nannisch!

Här är hennes blogg.


Det där är en bild där de är massa bilder på i oktober när vi va & de va bara en enda dag!



Lucas , Johanna & jag .



Och en bild på födelsedagsbarnet herself u know!!


Kommentarer
Postat av: johannasöderstedt

aww älskling, jag älskar dig ;*<3

2011-02-11 @ 16:28:25
URL: http://roosapuuh.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg!:) Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? jag är medlem på en jätte bra sida och kör med att värva andra och man får 5 spänn för varje medlem man värvar. Jag tjänade dessutom ca 90 spänn på en timme och nu har jag 210!:) Hoppas du blir medlem nu du också!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



tack, kram!

2011-02-11 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0