sista.. dag20

dag 20 - 10 sanningar om mig själv.

Jaha.. det här är tidsinställt jag gör det detta nu 18:39.. så jag nte glämmer det imorgon ^^ aja men så till 10 sanningar om mig själv då.
•Jag trivs inte här där jag bor , men det hör ju inte till sanningar om mej själv , men ja , jag är ett Justin Bieber fan och jag är stolt över det! acceptera det elr dra ! that's it.
•Jag saknar att vara liten & slippa alla bekymmer.
•Jag är handikappad.
•Jag vägde inte mycket när jag föddes.
•Jag är väldigt för tidigt född.
• Min musikstil är väldigt blandad , beror på vad jag är på för humör.
• I oktober 2009 förendrades mitt liv.
•Jag har ingen självförtroende kvar tack vare 09 insedenten.
•Mina vänner betyder mycket för mig.
•Jag var blond när jag var liten .. Ultrablond.

Det där var 10 sanningar om mig själv och nu har jag gjort klart daggrejjamojjen , så nu  kan de bli dålig update, men börjat med en ny..
Så ,, vad tyckte ni om denhär dag grejjamojjen?
kommentera.

Bye..


Lucas får stå för bilden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0