5 maj 2011.

Hallojsan , ida har jag vart i skolan och ja , har haft en massa tråkiga lektioner , det började med en timmes engelska klockan 8 till 9 sen hade vi 20 minuters rast så tjugo över nio började svenskan som va till .. tio i elva ( en jobbig LEKTION) sen vänta en 20 miniuter sen lunch å rast på det. tjugo över 12 började en timmes spanska (-.-) lektion , men vi jobbade inget typ , så det var en ganska soft spanska lektion , sen ut till Hemkunskapen för att spendera en och en halv timmes elevensval, det var väl ganska okej de med  ,fick massa "i love you" sms från en viss person (-.-). Så då har nu hört om min skoldag :p Det va ett tag sen jag faktiskt skrev ett långt inlägg , ska nog ta och göra det senare.
Imorgon har jag först en 50 minuters engelska(?) sen en timme & 10 minuters hål , så jag kanske slänger in nått inlägg under håltimmen.. Elr om jag fixar tidsinställt. aja nu ska jag sluta skriva här.
Har iaf nt gjort så mkt sen jag kom hem från skolan.
Lyssnar på musik gör jag nu.
Hejdå.
puss & kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0