random inägg.

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: Vissa
Någon som du längtar efter: Sanna olsson , Johanna söderstedt då
Något som du längtar efter: 2 December ♥
Någon som du hatar: 2...
Vem kramade du senast: mamma
Vem kysste du senast: ..
Vem ringde dej senast: mamma
Vem ringde du senast: Johanna
Har du några kärleksproblem: Näe, inte nå
Har du ätit något idag: Ja
Har du gråtit idag: ja
Har du skrattat idag: nej

JAG:
Är singel: Ja
Saknar någon just nu: Jaao
Är rädd för att bli övergiven: jämt
Svär ofta: Aharu
Sjunger i duschen:ja
Morgonperson:nä
Är kär i kärleken: Nej
Skrattar åt mina egna skämt: Haha ibland så! 
Vill ha barn: When i get older, yes
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt:Vet inte

HAR DU:

Glasögon/linser:ja
Piercingar: Öronen
Syskon: Två
Pojk/flickvän: Nej
Jobb: Nej
För många vänner: Nej
Rymt hemifrån någon gång: Nej
Färgat håret: Ja
Bra självförtroende: Näe
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon: aa
Brutit ett ben någon gång: Näe
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: venne
Somnat gråtande: ja

BRUKAR DU:

Titta dej själv i spegel: nja
Ha ångest:alltid
Drömma mardrömmar: Nej, väldigt sällan de å
Klä dig i svart: Jao
Hata folk: Nej
Lita på folk: beror på

SISTA PERSONEN SOM:

Du delade en dricka med: ingen
Du fick sms från: Jelena 
Du snackade med på msn: Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0