30 dagar

Dag 1 - 10 fakta om mig.[√]
Dag 2 - någon / något jag saknar. [√]
Dag 3 - Det gör mig glad. [√]
Dag 4 - Några bilder jag gillar.[√]
Dag 5 - Hur man vinner mitt hjärta.[√]
Dag 6 - Sport jag går / har gått.[√]
Dag 7 - Saker jag inte kan vara utan.[√]
Dag 8 - Makeup jag inte kan vara utan.[√]
Dag 9 - Något jag skulle vilja göra just nu.[√]
Dag 10 - Länder jag har besökt.[√]
Dag 11 - En vana jag önskar att jag inte hade.[√]
Dag 12 - Mitt senaste köp.[√]
Dag 13 - En bild på mig och mina vänner.[√]
Dag 14 - En serie jag gillar.[√]
Dag 15 - Mina drömmar.[√]
Dag 16 - Min 5 favorit plagg.[]
Dag 17 - En bild från när jag var liten.[]
Dag 18 - Min familj.[]
Dag 19 - En person som du ser upp till.[]
Dag 20 - En bild på mitt rum.[]
Dag 21 - En bild på mitt första husdjur.[]
Dag 22 - Min favorit mat.[]
Dag 23 - Min favorit säsong.[]
Dag 24 - Min rädsla.[]
Dag 25 - Mitt favorit ställe.[]
Dag 26 - Min framtid.[]
Dag 27 - Jag saknar det här.[]
Dag 28 - Om det här var min sista dag ..[]
Dag 29 - Personer som jag inte kan vara utan.[]
Dag 30 - Något jag önskar att jag fick uppleva igen[]
med start imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0