Day 6 - An extract from a Justin Bieber fanfic

"Varför svarar du inte när jag ropar på dig?" Frågade jag när de andra hade gått ner till stranden och Justin satt kvar i soffan.
Han vände sig om för att kolla på mig och suckade. "Du får ju inte gå upp ur sängen"
"Lite svårt när inte du kommer när jag ropar på dig. Förresten så vill jag också kolla på tv", sa jag fort och slog mig ner i soffan någon meter ifrån honom.
Vi båda vände oss för att kolla på tv:n, och en otroligt pinsam tystnad spred sig i rummet. Jag vet inte vad det var han kollade på, men jag var helt säker på att han inte var så fokuserad i programet som han såg ut att vara.
"Okej, vi skulle aldrig gjort det", sa jag efter några tysta minuter och kollade på honom.
Han kollade på mig med en tom blick. "Vadå, vad är det du snackar om nu?"

taget från http://bieberfanfictions.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0