dagen.

tjohooooo ! idag väckte pappa mig vid 7 och ja klädde på mig åt å ja allt sånt.. åkte till skolan , men dum som jag var glömde jag bort att jag hade sovmorgo till 10,05 duktigt angelica.. aja så jag satt där på skolan och gjorde ingenting.. sen började engelskan o ja jag jobbade väl lite sen 11 började matten i 40 minuter .. jobbade knappt nå..sen lunch tacos .. med nå annat, ganska gott .. sen ner till torsbergsgymnasiet här där ja bor på nån invigning s när jag,linnea & emelie o läraarna kom dit med resten av klassen så gick vi till aulan..(vid 1 )och ja rektorn där prata i kanske fem minuter .. sen fick vi gå på typ en "tipsrunda" och kolla in olika typ "pogram" har svårt och förklara.. träffade även Fredrik & Robin där när vi gick runt ( dom går på Lust&lära så aa träffar dom aldrig typ) såå lol va där, tydlgen. Även kilaforsskolan , vi och arbrå.. Sen vid 2 började själva invigningen.. sen efter det fick vi sluta .. de va min dag det! nu skype:ar jag med BABEN!

puss & kram!

bild på mig och babe ( loooove ya :* )

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: har du bara 3 val? :O

2012-01-26 @ 18:40:30
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja men verklige, det tycker jag :D

2012-01-26 @ 18:53:29
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0