Frågestunds svaren!

Amanda om frågestund till 14 Januari!:
Vem är du mest lik, mamma eller pappa?
svar:Jadu det vet jag faktiskt inte "/.

Sanna om frågestund till 14 Januari!:
Hur fin är jag på en skala från 1-10?
Hur mycket gillar du mig på en skala 1-10?
Hur lång är du ?
Vilken är din favorit film & Låt?
Har du haft ett roligt lov?
Varför började du blogga?

Svar:du är en 10 ++ sanna :)
10+ ofc !(som vän)
160 nånstans..
'favorit film ehm.. vet inte men antagligen typ twilight filmerna :p. favorit låt: är svårt .. men what dosen't kill you makes you stronger med kelly clarkson och backseat med eric saade är en av dom!
haha mitt lov var väl okej antar jag.
Varföör jag började blogga har jag inge svar på. tyckte det såg kul ut och kan vara skönt o skriva av sig ibland!

vad tycker du om mig?
vad ska du göra på sommarlovet?
vad händer den 20e april och vart?
ska vi träffas i orsa?
Vill du till gröna lund?
Ska vi röja skiten i sommar?
Ska vi flumma o knäppa korti sommar?
Vilken är din favorit serie?
Vilken är din favorit årstid?

this/that
nikon/canon?
tacos/pizza?
cola/fanta?
justin bieber/cody simpson?
dator/mobil
vad är din dröm?
vart ser du dig om 5år?
vart vill du bo när du blir stor?
om du vann 1 miljon vad skulle du göra?
Vilken linje ska du välja?
Om du fick vara en kändis. - vem skulle du vilja vara då?
svar:
tycker du är snäll o underbar . fin .. söt o helt jävla awesome! men fett synd att vi bor en bit i sommar så smäller de! älskar dej !♥
hmm. vad jag ska göra på sommarlovet är såklart orsa!(!♥) och ja bada , va med kompisar å ja ha allmänt kul !
tjugonde april ska jag på eric Saades inomhus konsert i rättvik! :D
Klart vi ska träffas i orsa!
Som fan att jag vill till grönan o åka insaine!!!
Röjja skiten är bara förnamnet!
hah yes ofc vi ska flumma o knäppa kort i sommar.
Favorit serie hmm ;/ vet inte men dom 3 bästa är : gossip girl , pretty little liars & one tree hill.
SOMMAR FTW!♥
this/that

nikon/canon? Haha vet inte men antar nikon
tacos/pizza? hmm tacos
cola/fanta? cola!
justin bieber/cody simpson? justin bieber!
dator/mobil? Mobil!
Min dröm är att få hålla på med musik.
om 5 år så vet jag inte .
hm jag vet faktiskt inte vartjag vill bo när jag är stor. men om de måste va i sverige så vet ja inte men i resten av världen är de USA nånstans elr.
köpa allt jag vill ha ,sen skulle jag åka på utomlands sen spara pengarna.
Estetiska linjen ska jag välja!
Hmm en kändis som jag skulle vara vet jag faktiskt inte men nån artist .
Varför började du blogga?
Hur många läsare har du per dag? :)

Svar: varför jag började blogga har jag redan svarat på.
Hur många läsare jag har per dag det variera väldigt olika faktiskt :)

Har du nånsin funderat på att skaffa linser? (:

Svar: jag har linser daah!

- din favorit affär?
- din favorit parfym?
- ditt absolut bästa minne från 2011?
- går du på någon sport i så fall vad för något?
:)
Svar: -min favorit affär?: hmm vet inte men gillar gina tricot's kläder
-favorit parfym .. hmm. vet inte vad den heter:/
- Alla Eric Saades konserter 2011!
- Nej jag går inte på någon sport.
:)

Favorit färg?

Svar:
ROSA HELT KLART! ♥

favorit parfym?

Svar: vet inte va den heter.

1. vad fick dig att blogga ?
2. Vad är dina intressen ?
3. Har du färgat håret någon gång ?
4. Vad vill du bli om 10 år ?
Svar:
1.Vet inte vad som fick mig att börja att börja blogga :/
2.mina intressen är att sjunga , fotografera ,va med kompisar m.m
3. japp det har jag :)
4. Vad jag vil bli om 10 år har jag ingen aning om faktiskt :/ hålla på med musik hoppas jag!

Frågor till frågestunden :

* Är du tsmns med ngn ?
* Favorit klädsel
* Hur brukar du sminka dig till vardags?
kram amanda :)
Svar:
* nej jag är inte tillsammans med ngn.
*favorit klädsel den var svår , men mjukisar o tjocktröja elr tights å linne .
*Sminkar mig inte , men om jag sminkar mig så ä de bara med mascara.
kram :)
Här är min fråga: Har du tagit/tar sånglektioner? :)

Svar:nej faktiskt inte :)

vad gillar du att göra en fredagkväll? (: kraam

Svar: hmm på en fredagskväll :/ vet faktiskt inte vad jag gillar att göra på en fredag kväll typ disco eller bara mysa antar jag.kram ^^

sv;
Det gör jag ggärna :)

när började du blogga & varför?
Vilken är din favoriträtt?

Svar: började blgga augusti 08 men då var det bara några konstiga inlägg började blogga riktigt september 09 tror jag . varför vet jag inte riktigt! .. men har bloggat på denhär bloggen hela tiden.

haft ett bra jullov/julledigt/jultider/nyårstider/allt ? :)
Svar: japp det har jag haft :)

Hur gammal är du?
Var bor du?
Bästa du vet?
Drömresa?
Svar: Jag är 15 år.
I en liten skit stad i hälsingland^^
det bästa jag vet är att sjunga
hmm min dröm resa är väl att åka till usa , elr thailand.

Gillar du någon?
Varför börja du blogga?
Banan eller äpple?

Svar: nepp jag gillar ingen.
Ingenaning faktiskt!
äpple!

såå jag tror de var alla frågor! tack för frågorna :)

image description
bild på mina solbrillor till i sommar!


Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; härligt :)

jo de är fortfarande bra ^^

2012-01-14 @ 19:48:20
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ny tävling på bloggen med simpla regler så hoppas du vill vara med :D!

Kram

2012-01-14 @ 20:13:34
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: cajsa♥

SV: va?

2012-01-14 @ 20:28:53
URL: http://cajsadenenda.blogg.se/
Postat av: amanda

bra svar :)

2012-01-15 @ 01:04:31
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: Isa

Men jag följer dig nu, säg gärna till när du följer mig :)

Kram!

2012-01-15 @ 09:12:06
URL: http://isagullbekk.blogg.se/
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; idag ska jag mest bara städa rummet & träna. dudå? :)

2012-01-15 @ 12:47:43
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: BRa, själv?

2012-01-15 @ 18:41:07
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: emma

Godkväll, allt bra? :D

2012-01-15 @ 19:09:33
URL: http://emmababy.se
Postat av: Emmy (whitesnowman)

Ha en fin fortsatt tisdag :D

2012-01-17 @ 17:09:32
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0