4/4 ♥

Orkade inte blogga igår för var verkligen helt slut 
 
 
Gårdagens kläder 
 
Men gårdagens besök när konungen var på besök var askul och as häftigt , fick dock inte knäppa kort och skolan har inte lagt ut några än .
 


Han såg riktigt glad ut när han kom och inte alls lika spänd som man hade kunnat trott. 
Ganska skönt nu när det är över för att då slipper man stressa .
Ska leva på denna upplevelse ett tag .
 


Igår pratade jag även med mina syskonbarn och Theo skulle ha hem mig.


 
Idag har jag gått i skolan och sedan åkt hem för att åka till läkarn , sen har jag även namnsdag idag :) annars har jag inte gjort så mycket 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Häftig bild på kungen!

sv;
Ojoj, hoppas att din huvudvärk släppt nu sen i fredags (ja, förlåt för så himla sent svar)! Jag mår helt okej idag, tack :)

2014-04-09 @ 13:02:07
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0